Dalgaard Grundejerforening

Service / håndværker info.

El Ladestander Violvej 42

Vi er nye ejere af Violvej 42.🙂

Hvis det har interesse for grundejere, lejere og turister i området, kan jeg oplyse, at vi har opsat en ladestander til elbiler ved huset.

Alle må benytte sig af den! Man betaler kun for det strøm, man bruger.

Afregningen sker ved at hente Monta EV charging (app) eller scanne QR-koden på standeren, der så åbner en hjemmeside til aftegning.

Der er mulighed for op til 22kW ladning. Laderen er forsynet med type 2 kabel, der passer til alle nyere el- og hybridbiler.

Har nogen spørgsmål til det, er de velkomne til at kontakte mig.

Mvh. Simon Laustrup
Tlf. 20849900

Dalgaard Grundejerforening har en aftale med Jan Mikkelsen "Vestjysk Sprøjteservice, Romvej 9. Sprøjtning af området ved bådpladserne mm.

Fornuftige priser, kommer til aftalt tid! Mobil tlf 20235428

mail Rombyvej9@mail.dk  🙂

***************************************************

Lemvig Turistforening